A Zombie Robot.

• Après avoir compris les possibilités de base du Rokit Smart, j'ai tenté d'imaginer d'autres constructions en utilisant, si possible, uniquement les pièces fournies dans le kit. PLus tard, je verrai si je peux ajouter des accessoires (autres moteurs, capteurs, etc.), ou acheter un autre kit, ou encore concevoir mon propre montage à partir de pièces achetées séparément.

Je soumets ici un nouveau projet avec le Rokit Smart, un robot zombie; comme on pourra le constater en examinant mon programme, cela a posé quelques petits problèmes. J'ajoute quelques photos.

J'ai téléversé un petit video et mon programme dans la section "Community Submitted Works" du Basecamp, plus précisément dans la sous-section "Gallery".

After having understood the basic capabilities of the Rokit Smart, I tried to imagine other constructions by using, if possible, only the pieces furnished with the kit. In the future, I'll see if I can add some accessories (other motors, sensors, etc.), or buy a new kit, or else conceive my own project from different parts bought apart.

I submit here a new project with the Rokit Smart, a zombie robot; as anyone will see by looking at my program, that has set some minor problems. I add here some pictures of the robot.

I have uploaded a small video and my program in the section ""Community Submitted Works" of the Basecamp, more precisely in the sub-section "Gallery".

Voici le lien pour accéder à la galerie / this is the link to access the Gallery:

https://basecamp.robolink.com/cwists/preview/5535x

0_1544643472721_Zombie_Bot_01.jpg
    0_1544643549924_Zombie_Bot_04.jpg

Log in to reply

Looks like your connection to Robolink community was lost, please wait while we try to reconnect.